Noteikumi un nosacījumi
1. Vispārīgie noteikumi
Šie pirkšanas un pārdošanas noteikumi (turpmāk tekstā "Noteikumi") nosaka tiesības, pienākumus un atbildību starp personu, kas iegādājas preces šajā interneta veikalā (turpmāk tekstā "Pircējs") un CIZZY, MB (turpmāk tekstā "Pārdevējs"), Pircējam iegādājoties preces interneta veikalā. Iegādājoties preces interneta veikalā, Pircējs piekrīt šo Noteikumu un nosacījumu piemērošanai.
2. Pirkuma-pārdošanas līguma noslēgšanas brīdis
2.1.1 "Maksājumu var veikt, izmantojot Swedbank, Seb, Luminor, Citadele un Šiaulių bankas e-bankas pakalpojumus. Maksājumus var veikt eiro. Maksājumi tiek apstrādāti, izmantojot maksājumu platformu MakeCommerce.lt."
2.1 Pirkuma-pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs interneta veikalā ir izveidojis iepirkumu grozu, norādījis piegādes adresi, izvēlējies apmaksas veidu un noklikšķinājis uz "Pabeigt pasūtījumu". " vai "Apstiprināt ✔️" pogu un ir spēkā līdz šī Līguma saistību pilnīgai izpildei. Gadījumos, ja Pircējs nepiekrīt visiem Noteikumiem vai daļai no tiem, Pircējam nav pienākuma veikt pasūtījumu.
2.2 Katrs līgums, kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, tiek glabāts e-veikala datubāzē.
3. Pircēja tiesības
3.1 Pircējam ir tiesības iegādāties preces e-veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem un Lietuvas Republikas likumdošanu.
3.2 Pircējam (patērētājam) ir tiesības atkāpties no interneta veikalā ar Pārdevēju noslēgtā preču pirkuma un pārdošanas līguma (izņemot līgumu par audiovizuālo darbu un fonogrammu pārdošanu jebkurā video vai audio formātā). plašsaziņas līdzekļiem, datorprogrammām, ja Pircējs (patērētājs) ir pārkāpis avīžu, žurnālu, žurnālu vai citu periodisko izdevumu tirdzniecībai noteiktos iepakojuma aizsardzības noteikumus), 14 darba dienu laikā no preces piegādes dienas rakstiski paziņojot par to Pārdevējam. Pircējam ir tiesības atkāpties no pirkuma līguma ar Pārdevēju tikai tad, ja prece ir kvalitatīva, nav bojāta un nav būtiski mainījusi savu izskatu.
3.3. Pircējam ir citas Noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos paredzētās tiesības.
3.4.
viņa tiesības ir pārkāptas, viņam trīs mēnešu laikā no pārkāpuma dienas rakstiski jāsazinās ar Pārdevēju un
Pārdevējam rakstiski, izsakot savas pretenzijas. Pārdevējam ne vēlāk kā 14 dienu laikā bez maksas jāizskata pieprasījums un
sniedz detalizētu argumentētu rakstisku atbildi, pamatojoties uz dokumentāciju. Ja problēmu nevar atrisināt,
Pircējam ir tiesības vērsties institūcijā, kas izšķir patērētāju strīdus ārpustiesas kārtībā (valsts patērētājs
Tiesību aizsardzības dienests, adrese Vilniaus g. 25, LT-01402 Viļņa, www.vvtat.lt) vai tiesai
3.5 Pircējs var iesniegt pieprasījumus vai sūdzības, izmantojot elektronisko patērētāju strīdu izšķiršanas platformu
http://ec.europa.eu/odr/.
4. Pircēja pienākumi
4.1 Pircēja pienākums ir samaksāt Preču un to piegādes cenu, kā arī citus maksājumus (ja tādi ir norādīti Līguma noslēgšanas brīdī) un pieņemt pasūtītās Preces. Pircējs apmaksā Preces, veicot maksājumu caur Stripe, Paysera, bankas pārskaitījumu vai PayPal.
4.2 Ja mainās Pircēja reģistrācijas veidlapā norādītie rekvizīti, Pircējam tie nekavējoties jāatjaunina.
4.3. Pircējam ir jāievēro citas Noteikumos un nosacījumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības.
5. Pārdevēja tiesības
5.1 Ja Pircējs mēģina kaitēt e-veikala darbībai vai stabilai darbībai vai pārkāpj savus pienākumus, Pārdevējs bez iepriekšēja brīdinājuma var ierobežot, apturēt (izbeigt) Pircēja piekļuvi e-veikalam, kā arī nedrīkst būt atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas Pircējam radušies saistībā ar to.
5.2 Pārdevējs ir tiesīgs apturēt vai pārtraukt e-veikala darbību bez iepriekšēja brīdinājuma un nav atbildīgs par zaudējumiem, kas Pircējam radušies saistībā ar to.
5.3 Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji grozīt šos Noteikumus, grozītos Noteikumus ievietojot e-veikala mājaslapā. Grozījumi stājas spēkā no publicēšanas brīža visiem darījumiem, kas noslēgti pēc publicēšanas.
5.4. Pārdevējam ir citas Noteikumos un nosacījumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos paredzētās tiesības.
6. Pārdevēja pienākumi
Piegādes garantija
Sniedzam papildu garantiju par nevainojamu piegādi, ko var pieprasīt 48 stundu laikā pēc preces saņemšanas.
Ja preces ir bojātas sūtīšanas laikā vai neatbilst jūsu pasūtījumam, lūdzu, paziņojiet mums par kļūdu 48 stundu laikā pēc piegādes. Lūdzu, atsūtiet mums e-pastu ar iepakojuma fotoattēlu (uz fotoattēla ir skaidri redzama arī etiķete) un saņemtās preces fotoattēlu, kurā skaidri redzama bojātā vieta.
Mēs piešķirsim prioritāti jūsu pretenzijas izskatīšanai pēc iespējas ātrāk un nodrošināsim jūs ar aizstājēju.
Ja jūsu pretenzija tiek nosūtīta pārāk vēlu, tā tiks uzskatīta par sūdzību par produktu.
Tehniskajām precēm garantija
Uz mūsu produktiem attiecas 2 gadu garantijas periods. Garantija var tikt piemērota tikai mūsu produktiem. 2 gadu garantijas termiņš sākas no preces saņemšanas dienas. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu jūs varat atsaukties uz garantiju, pamatojoties uz rēķinu, kas vienlaikus kalpo arī kā garantijas sertifikāts.
Pircējs patur tiesības atteikties no garantijas, ja rēķins nav iesniegts kopā ar pretenziju vai ja rēķins ir nesalasāms vai trūkst.
Garantija netiek piemērota, ja:
prece ir fiziski bojāta;
precei ir nolietojuma pazīmes normālas lietošanas dēļ;
prece ir bojāta nepareizas, nepareizas vai nolaidīgas lietošanas rezultātā.
Preces, kurām vēlaties izmantot garantiju, ir jāpārbauda, tāpēc, lūdzu, iesniedziet garantijas prasībā defekta fotoattēlus vai videomateriālus. Ja nepieciešams, lūgsim arī atsūtīt preci mums apskatei.
Ja mēs apstiprināsim jūsu garantijas prasību, mēs nosūtīsim jums jaunu produktu. Jums ir arī tiesības uz savas preces remontu, taču jāņem vērā, ka remonta termiņš ir garāks nekā jaunas preces piegādes termiņš. Ja remonts ilgst vairāk nekā 45 dienas, jūsu prece tiks aizstāta ar jaunu. Ja nevaram piedāvāt jaunu preci, atmaksāsim pilnu preces pirkuma cenu.
Procedūras kopsavilkumu skatiet vietnes apakšdaļā esošajā cilnē "Garantijas nomaiņa".
c) Sūdzība par bojātu preci
Ja produkts nedarbojas pareizi, lūdzu, rakstiet mums uz info@becozzy.com un mēs jums palīdzēsim ar nepieciešamo informāciju. Tas novērsīs iespējamu preces nepareizu izmantošanu un paša izstrādājuma bojājumus, kā arī novērsīs sev vai citu cilvēku savainojumus.
Ja prece nedarbojas, varat iesniegt sūdzību un norādīt uz preces defektiem. Gadījumi, kas tiek uzskatīti par izstrādājuma materiāliem defektiem, ir norādīti sadaļā vii. punktā minētos pārdošanas un pirkšanas noteikumus. Jums ir tiesības iesniegt sūdzību par materiāla defektiem tikai tad, ja šie defekti jau pastāvēja iegādes brīdī, bet tika atklāti tikai vēlāk.
Ja prece nedarbojas materiāla defekta dēļ, lūdzam ziņot par defektu, tiklīdz tas tiek pamanīts, bet jebkurā gadījumā ne vēlāk kā divu mēnešu laikā no defekta pamanīšanas dienas. Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu ar bojātās preces fotoattēlu vai video, no kura var pārliecinoši konstatēt, ka prece nedarbojas. Nepieciešamības gadījumā lūgsim arī atsūtīt preci, lai varam to pārbaudīt un konstatēt preces defektu.
Mēs nevarēsim izskatīt jūsu sūdzību par precēm, kas ir bojātas nepareizas vai neatbilstošas apstrādes vai lietošanas rezultātā, kas nav nepieciešama preču rakstura, īpašību un veiktspējas noteikšanai. Ja pēc jūsu sūdzības noraidīšanas vēlaties, lai attiecīgā prece jums tiktu atgriezta, mēs to jums nosūtīsim atpakaļ un izrakstīsim jums rēķinu par attiecīgās preces piegādes izmaksām.
Pārdevējs ir atbildīgs par preces defektiem, kas atklājas 2 gadu laikā pēc piegādes. Pārdevējam uz sūdzību jāatbild 3 darba dienu laikā.
Ja sūdzaties par būtisku defektu, varat izmantot šādas iespējas:
Preču nomaiņa,
atmaksa,
preces defekta novēršana, vai
kādas jūsu naudas daļas atmaksa.
Procedūras kopsavilkumu skatiet vietnes apakšdaļā esošajā cilnē "Sūdzības un apelācijas".
7. Preču piegāde
7.1 Preci piegādā transporta uzņēmums uz Pircēja rēķina. Atsevišķos Pārdevēja noteiktajos gadījumos preces tiek piegādātas uz Pārdevēja rēķina.
7.2 Precīza piegādes cena ir atkarīga no pasūtīto preču cenas un svara, tāpēc galīgā piegādes cena tiks noteikta tikai pēc pasūtījuma veikšanas.
7.3. Piegādes pakalpojums ir jāpasūta atsevišķi pirms Preču un izvēlēto pakalpojumu apmaksas. Pasūtītājs maksā par piegādes pakalpojumu. Atsevišķos Pārdevēja noteiktajos gadījumos par piegādes pakalpojumu maksā Pārdevējs.
7.4 Preces parasti tiek piegādātas Pircēja norādītajā adresē 13-25 darba dienu laikā no Preču apmaksas saņemšanas un Preču transportēšanas, ja Preces atrodas Pārdevēja noliktavās. Pārdevējs negarantē, ka Preces tiks piegādātas iepriekšējā teikumā noteiktajā termiņā visos gadījumos, īpaši, ja pasūtītās Preces neatrodas Pārdevēja noliktavās. Piegāde tiek veikta visā Lietuvas Republikas teritorijā, tai skaitā Kuršu kāpā (tiek piemērota papildu piemaksa).
7.5 Precīzs preču piegādes datums tiek norādīts Pārdevēja sniegtajā paziņojumā Pircējam uz Pircēja reģistrācijas anketā norādīto e-pasta adresi. Attiecīgi Pircējs, noslēdzot pirkuma-pārdošanas līgumu, apņemas katru dienu pārbaudīt iepriekšminēto e-pasta kontu, līdz tiek saņemts paziņojums par piegādi.
7.6 Sūtījuma piegādes brīdī Pircējs vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvis kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi pārbauda iepakojuma stāvokli, preču daudzumu, kvalitāti un klāstu. .
7.6.1.Ja tiek konstatēts sūtījuma iepakojuma bojājums, bet netiek konstatēta(-as) neatbilstība(-as) preču daudzumā, kvalitātē vai sortimentā, Pircējs vai Pircēja pārstāvis, atkarībā no gadījuma, sūtījuma iepakojuma bojājumu atzīmē transporta uzņēmuma pārstāvja izsniegtajā datu reģistrētājā vai papīra pavadzīmē.
7.6.2 Preču daudzuma un/vai kvalitātes un/vai sortimenta neatbilstības gadījumā Pircējs vai Pircēja pārstāvis, atkarībā no apstākļiem, nedrīkst pieņemt sūtījumu. Šajā gadījumā transporta uzņēmuma pārstāvis kopā ar Pircēju vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvi, aizpilda speciālu sūtījuma pārbaudes aktu, atzīmējot konstatētos pārkāpumus.
7.6.3. pēc tam, kad Pircējs vai Pircēja pārstāvis, atkarībā no gadījuma, ir pieņēmis sūtījumu un parakstījis transporta uzņēmuma pārstāvja sniegto datu reģistratoru vai papīra pavadzīmi, un konstatējis sūtījuma iepakojuma bojājumus, tiek veikta uzskatīja, ka prece ir piegādāta bojātā sūtījuma iepakojumā, bet prece ir tādā pašā daudzumā, kvalitātē un diapazonā kā pirkuma līguma nosacījumos un ka datu reģistratorā norādītie papildu pakalpojumi vai papīra pavadzīme ir pareizi noformēta.
7.6.4. kad Pircējs vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvis ir pieņēmis sūtījumu un parakstījis transporta uzņēmuma pārstāvja sniegto datu reģistrētāju vai papīra pavadzīmi bez komentāriem, prece uzskatāma par piegādātu nebojātā iepakojumā. sūtījuma preču daudzums, kvalitāte un sortiments atbilst pirkuma līguma noteikumiem un ir pienācīgi veikti datu reģistrētājā vai papīra pavadzīmē norādītie papildu pakalpojumi.
7.7 Piegādājot Preci uz Pircēja norādīto adresi, Preces tiek uzskatītas par nodotām Pircējam neatkarīgi no tā, vai Preci faktiski ir saņēmis Pircējs vai jebkura cita persona, kas Preci saņēmusi norādītā adrese. Ja preces netiek piegādātas paredzētajā piegādes datumā, Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc paredzētā piegādes datuma par to informē Pārdevēju. Pretējā gadījumā Pircējs zaudē pretenzijas tiesības pret Pārdevēju par piegādes nepiegādību vai novēlotu piegādi.
7.8 Ja preces pieņems cita persona, nevis Pircējs, Pircējam, aizpildot pasūtījuma piegādes informāciju, ir jānorāda personas dati, kas pieņems preces.
8. Preču atgriešana
8.1 Lietotājam ir tiesības atkāpties no tiešsaistes līguma (citiem vārdiem sakot, atgriezt kvalitatīvu preci) 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu
8.1.1. Atgriešanas izmaksas sedz pircējs
8.1.2 Pircējs ir atbildīgs par atgrieztās preces pareizu salikšanu un iepakošanu. Ja Preces nav komplektētas un/vai pareizi iepakotas, Pārdevējs nepieņem atgrieztās Preces.
8.1.3. Preces netiek pieņemtas atgriešanai, ja tās ir lietotas un/vai bojātas un/vai zaudējušas savu tirdzniecības izskatu.
8.1.4. Naudas atgriešana Pircējam tiek veikta 5 darba dienu laikā pēc atgriešanas veikšanas
9. Atbildība
9.1 Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas anketā norādīto datu pareizību. Pircējs ir atbildīgs par sekām, kas rodas reģistrācijas anketā norādīto datu neprecizitātes vai neprecizitātes dēļ.
9.2 Puses ir atbildīgas par pirkuma un pārdošanas līguma, kas noslēgts ar interneta veikala starpniecību, pārkāpšanu Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
9,3 -
9.4 Ievērojot Lietuvas Republikas Elektroniskā paraksta likuma 8. panta 3. punkta noteikumus, Pircējs piekrīt Pārdevējam, ka Pircēja darbību tiešsaistes veikalā apstiprinājums ar pieteikšanās datiem interneta veikalam (autentifikācijas kodam) ir Elektroniskā paraksta likuma 8.panta 1.punktā noteiktais elektroniskā paraksta juridiskais spēks (ti, tam ir tāds pats juridiskais spēks kā parakstam uz rakstiska dokumenta un tas ir pieļaujams tiesā kā pierādīšanas līdzeklis). Pircējam savi interneta veikala pieslēgšanās dati ir jāglabā drošībā un tie nav jāizpauž, jānodrošina, ka dati ir zināmi un izmantoti tikai viņam pašam, kā arī nenodod un citādi nepadara tos pieejamus vai pieejamus citām personām. Ja viņam ir aizdomas, ka pieslēgšanās datiem, iespējams, ir piekļuvusi cita persona, viņš nekavējoties par to informē Pārdevēju un nekavējoties informē Pārdevēju par jebkādiem viņa pieslēgšanās datu pārkāpumiem vai izpaušanu interneta veikalam. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja identifikācijas kodu, ir uzskatāmas par Pircēja veiktām, un Pircējs uzņemas pilnu atbildību par šādu darbību sekām.
9.5 Pārdevējs nav atbildīgs par citu uzņēmumu vietnēs sniegto informāciju, pat ja Pircējs piekļūst šīm vietnēm, izmantojot saites Pārdevēja interneta veikalā.
9.6 Pārdevējs neuzņemas atbildību par to, ka interneta veikalā attēlotās preces krāsa, forma vai citi parametri neatbilst faktiskajam preces izmēram, formai un krāsai, ko izraisa Pārdevēja izmantotā monitora īpašības. Pircējs.
9.7. Bojājuma gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus, kas radušies tās vainas dēļ.
10. Personas datu apstrāde
10.1. Nospiežot pogu "Apstiprināt pasūtījumu" vai "Izrakstīties", Pircējs apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji (Pircējam ir jābūt viņa pārstāvju piekrišanai) piekrīt sniegt Pārdevējam savu personīgo datus, kas norādīti šajos Noteikumos un reģistrācijas veidlapā, un neiebilst pret Pircēja un/vai viņa pārstāvju sniegto personas datu apstrādi, lai veiktu iepirkšanos tiešsaistē.
10.2. Nospiežot pogu "Apstiprināt pasūtījumu" vai "Izrakstīties", Pircējs apliecina, ka viņš un viņa pārstāvji (Pircējam ir jābūt viņa pārstāvju piekrišanai) piekrīt Pircēja un/vai viņa pārstāvju sniegto personas datu sniegšanai. trešajām personām, kuras Pārdevējs ir izvēlējies apstrādei tiešsaistes iepirkšanās nolūkos, kā aprakstīts nākamajā punktā.
10.3. Nospiežot pogu "Apstiprināt pasūtījumu" vai "Izrakstīties", Pircējs apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji (Pircējam ir jābūt viņa pārstāvju piekrišanai) piekrīt iesniegt Pārdevējam un/vai trešajai personai, kas piegādā Precēm pēc Pārdevēja norādījuma Preču saņemšanas brīdī Preču izņemšanas vietā vienu no šādiem Pircēja personu identificējošiem dokumentiem: pase, personas apliecība, jauna autovadītāja apliecība, lai identificētu Pircējs un viņa pārstāvji tiešsaistes pārdošanas nolūkā. Pircējs arī apliecina, ka viņš un viņa pārstāvji (Pircējam ir jābūt savu pārstāvju piekrišanai) vienojas, ka Preces izņemšanas brīdī savākšanas vietā Pārdevējs un/vai trešā persona, kas ir piegādājusi Preci. pēc Pārdevēja norādījumiem noņem Pircēja un/vai viņa pārstāvju sniegtos personu apliecinošā dokumenta datus un apstrādā šos datus (tajā skaitā, bet ne tikai, datu nodošanu Pārdevējam) tiešsaistes nolūkos. tirdzniecība.
10.6. Nospiežot pogu "Apstiprināt pasūtījumu" vai "Noformēt", Pircējs apliecina, ka viņš (ja Pircējs ir fiziska persona) un viņa pārstāvji ir informēti par viņu tiesībām piekļūt saviem personas datiem, kurus apstrādā Pārdevējs un veidu, kādā tā tiek apstrādāta, pieprasīt savu personas datu labošanu vai iznīcināšanu vai personas datu apstrādes apturēšanu, ja apstrāde neatbilst likumam, un iebilst pret savu personas datu apstrādi kādam no likumā noteiktajiem mērķiem.
10.7 Nospiežot pogu "Apstiprināt pasūtījumu" vai "Izrakstīties", Pircējs apliecina, ka viņš un viņa pārstāvji apzinās savas tiesības atteikties sniegt savus personas datus, bet saprot, ka personas dati ir nepieciešami un neaizstājami. lai unikāli identificētu Pircēju un/vai viņa pārstāvjus tiešsaistes iepirkšanās nolūkos un lai gadījumā, ja personas dati netiek sniegti un/vai iebilst pret to apstrādi iepirkšanās tiešsaistē nolūkos, Pircējs tiks liegts noslēgt un/vai izpildīt līgumu.
11. Informācijas nosūtīšana
11.1. Pārdevējs nosūta visus paziņojumus uz Pircēja reģistrācijas veidlapā norādīto e-pasta adresi.
11.2 Pircējs visus paziņojumus un pieprasījumus sūta uz Pārdevēja e-veikala sadaļā "Kontakti" norādīto adresi.
12. Nobeiguma noteikumi
12.1 Pircējs un Pārdevējs vienojas, ka visa Pārdevēja e-veikala mājaslapā sniegtā informācija (tai skaitā, bet ne tikai šie Noteikumi, informācija par Pārdevēju, piedāvātajām precēm un pakalpojumiem un to īpašībām, Pircēja tiesību īstenošanas kārtība ar atteikšanos no pirkuma-pārdošanas līguma, Pārdevēja preces apkopes pakalpojumi un garantijas (ja tādas ir)) uzskatāmas par Pircējam rakstiski sniegtām.
12.2. Šie noteikumi un nosacījumi neierobežo Pircēja (patērētāja) tiesības, kas noteiktas Lietuvas Republikas tiesību aktos.
12.3. Visi strīdi, kas rodas no pirkuma līguma vai saistībā ar to starp Pircēju un Pārdevēju, tiek risināti sarunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos, domstarpības tiek risinātas Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.